Back to products

Vispārīgie noteikumi un nosacījumi

Interneta veikala “eShopyGO” vispārīgie noteikumi un nosacījumi

1. IEVADS

Interneta veikala “eShopyGO” vispārīgie noteikumi un nosacījumi  Noteikumi un nosacījumi) ir izstrādāti saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu (PTAC), Personas datu aizsardzības likumu (FPDAL), Elektronisko komunikāciju likumu (ELFLA) un Elektroniskās komercijas tirgū likumu, pamatojoties uz Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras ieteikumiem un starptautiskajiem tiešsaistes un elektroniskās komercijas rīcības kodeksiem.

Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi reglamentē interneta veikala [www.eshopygo.lv] (turpmāk tekstā – “Interneta veikals”) darbību, kuru pārvalda [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, tel: +37165189396, [email protected], Reģistrācijas numurs: 8866627000, Nodokļa kods: SI93087152 ] (turpmāk tekstā – “Tirgotājs”), Interneta veikala pakalpojumu sniedzēja un apmeklētāju (turpmāk tekstā – “Lietotājs”), kā arī Lietotāju, kuri veic pirkumu Interneta veikalā (turpmāk tekstā – “Pircējs”), tiesības un pienākumus. Atšķirība starp lietotāju un pircēju ir tāda, ka pircējs noslēdz pārdošanas līgumu ar tirgotāju, bet lietotājs to nedara. Pircējs ir arī lietotājs, bet lietotājs ne vienmēr ir pircējs.

Vispārīgie noteikumi un nosacījumi reglamentē interneta veikala darbību, lietotāju, pircēju un interneta veikala tiesības un pienākumus, kā arī tirdzniecības attiecības starp tirgotāju un pircēju.

Pircējam ir saistoši Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pirkuma veikšanas brīdī (veicot pasūtījumu tiešsaistē). Katru reizi, kad tiek veikts pasūtījums, pircējam tiek atgādināts par vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, un, veicot pasūtījumu, pircējs apliecina, ka saprot vispārīgos noteikumus un nosacījumus. Veikt pirkumu tiešsaistes veikalā ir iespējams arī bez iepriekšējas reģistrācijas.

Tiešsaistes veikalā pārdod atsevišķus produktus un preces. Turpmāk visas iepriekš minētās preces tiek sauktas par precēm.

2. INFORMĀCIJAS PIEEJAMĪBA

Tirgotājs apņemas vienmēr būt lietotāja un pircēja rīcībā:

kontaktinformāciju, lai lietotājs un pircējs varētu ātri un efektīvi sazināties ar tirgotāju (tirgotāja e-pasta adrese un tālruņa numurs);

-informāciju par preču būtiskākajām īpašībām interneta veikalā, tostarp par pārdošanas darbībām un garantijām;

– informācija par interneta veikala preču pieejamību, kurai jābūt pieejamai saprātīgā laikā;

– informāciju par preču pieejamību un piegādes termiņu, kas lietotājam vai pircējam katru reizi tiek paziņota pa e-pastu;

– informāciju par interneta veikala preču piegādes noteikumiem un nosacījumiem, vismaz par iespējamām preču piegādes metodēm, vietām un laikiem;

– informāciju par visām preču cenām, skaidri un nepārprotami norādot cenu struktūru, kur preču cenu veido preču neto cena, visi nodokļi, piegādes izmaksas un citi maksājumi;

– informāciju par iespējamām maksājumu metodēm;

– informāciju par piedāvājuma derīguma termiņu no interneta veikala;

– informāciju par termiņiem, kādos vēl ir iespējams atteikties no līguma un atteikuma nosacījumiem, kā arī par jebkādām izmaksām, kas tirgotājam un/vai pircējam radušās tā rezultātā;

– informāciju par iespēju atgriezt preces interneta veikalā un par izmaksām, kas tirgotājam un/vai pircējam rodas saistībā ar šādu atgriešanu vai atcelšanu;

– informāciju par klientu sūdzību iesniegšanas procedūru un tirgotāja kontaktpersonas, kas sazinās ar klientiem, kontaktinformāciju.

3. REĢISTRĀCIJAS INFORMĀCIJA

Uzņēmuma nosaukums: MS UP d.o.o.

Adrese: Pod Pogovco 3, 4294 Križe, Slovēnija

Reģistrācijas numurs: 8866627000

PVN MAKSĀTĀJA REĢISTRĀCIJAS NUMURS: SI93087152

Nodokļu maksātājs: JĀ

Ieraksts reģistrā: 6. 5. 2021

Standarta darbību klasifikācija: G47.910 – Mazumtirdzniecība pa pastu vai internetā

Uzņēmums ir reģistrēts Kranjas rajona tiesas reģistrā ar atsauces Nr. 2021/16012.

4. ATŠĶIRĪBA STARP PATĒRĒTĀJIEM UN PEĻŅU NESOŠĀM ORGANIZĀCIJĀM

Interneta veikala lietotāji un pircēji var būt fiziskas vai juridiskas personas. Interneta veikala un fizisko personu saistības reglamentē šie Noteikumi un nosacījumi. Interneta veikals un juridiskā vai fiziskā persona, kas veic peļņas gūšanas darbību, savstarpējās saistības reglamentē ar līgumu, kurā norāda vispārīgos un īpašos sadarbības noteikumus un nosacījumus. Gadījumos, kad pasūtījumu veic juridiska vai fiziska persona, kas nodarbojas ar peļņas gūšanu, neatkarīgi no tās juridiskās formas vai īpašumtiesībām, uz to attiecas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumi tikai tajos gadījumos, kad tas ir īpaši noteikts pašā likumā.

Fiziskas personas var veikt pirkumus tiešsaistes veikalā bez reģistrācijas. Noklikšķinot uz “Pievienot grozam”, lietotājs un pircējs, kas ir fiziska persona, apliecina un garantē, ka ir sasniedzis 18 gadu vecumu un ka viņam nav atņemta rīcībspēja.

Attiecībā uz peļņas gūšanas nolūkā strādājošiem uzņēmumiem, pirkumus tiešsaistes veikalā var veikt, ja tirgotājs un pircējs par pirkumu vienojas līgumā, kurā izklāstīti vispārīgie un īpašie uzņēmējdarbības noteikumi un nosacījumi, galvenokārt, bet ne tikai, attiecībā uz:

  • maksāšanas veidu
    • skaidrā naudā (skaidras naudas maksājumiem piemēro juridiskus ierobežojumus),
    • bankas pārskaitījumu uz pārdevēja kontu saskaņā ar piedāvājumu vai priekšapmaksas rēķinu,
    • atlikts maksājums juridiskām personām ar apmierinošu kredīta novērtējumu;
  • atteikšanās no līguma
  • produktu atgriešana.

5. PREČU PIEEJAMĪBA

Iepirkšanās tiešsaistes veikalā notiek latviešu valodā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Lietotājs izvēlas un pasūta preces no tiešsaistes veikala preču saraksta. Sakarā ar uzņēmējdarbības veikšanu tiešsaistē, preču piedāvājums un pieejamība tiešsaistes veikalā bieži un ātri mainās un atjauninās, tāpēc var rasties kļūdas. Tiešsaistes veikalā piedāvātajām precēm ir norādīti krājumi. Neskatoties uz regulāru krājumu līmeņa atjaunināšanu, tirgotājs neizslēdz iespēju, ka laikposmos starp krājumu līmeņa atjaunināšanas reizēm norādītais krājumu līmenis var neatbilst faktiskajam krājumu līmenim.

6. PREČU CENAS

Cenas interneta veikalā ir norādītas kā tiešsaistes cenas. Tiešsaistes cena ir cena, kas piemērojama pirkumam tiešsaistē, izmantojot piedāvātās maksājumu iespējas. Visas cenas interneta veikalā ir norādītas eiro (EUR) un ietver pievienotās vērtības nodokli, izņemot preces, kurām skaidri norādīts citādi. Veikala lietotājam un pircējam ir pieejama arī tiešsaistes cenu struktūra, kurā ir paskaidrots, kuras pozīcijas veido tiešsaistes cenu. Tiešsaistes cenu veido preču neto cena, nodokļi, piegādes maksa un citi maksājumi. Piegādes izmaksas un citas izmaksas tiek norādītas, aprēķinot pasūtījuma vērtību pirms pasūtījuma apstiprināšanas elektroniski un vēlāk arī rēķinā. Tiešsaistes cenas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī un tām nav iepriekš noteikta derīguma termiņa, tāpēc tās ir spēkā, līdz tiek mainītas. Interneta veikalā ir atzīmētas īpašas cenas. Tiešsaistes cenas ir balstītas arī uz reklāmas un izpārdošanas cenām. Akcijas cena ir pazemināta regulāra cena tiešsaistē, par kādu konkrētas preces tiek pārdotas uz noteiktu vai nenoteiktu laiku. Akcijas cena ir arī tā sauktā “džekpota cena”, kas ļauj preču pircējam tīmekļa vietnē iegādāties citu izvēlēto preci par akcijas “džekpota cenu” 9,99 € pirmo divu stundu laikā pēc veiksmīgas preču iegādes par tiešsaistes cenu. Par “džekpota cenu” pieejamo preču klāsts var mainīties un izmaiņas ir interneta veikala “eShopyGO”. Sākotnējo preču pasūtījumu nav iespējams anulēt, lai pircējs iegādātos preces tikai par džekpota cenu, jo priekšnoteikums preču iegādei par džekpota cenu ir sākotnējā preču iegāde par parasto cenu tiešsaistē. Šis (sākotnējais) pirkums dod lietotājam/pircējam papildu iespēju un priekšrocību papildus sākotnējam pasūtījumam/iepirkumam grozā pievienot papildu preces par akcijas “džekpota cenu”. Preču cenas tiešsaistes veikalā var mainīties. Neskatoties uz mūsu centieniem sniegt atjauninātu un precīzu informāciju, ir iespējams, ka tiešsaistē norādītā cena var būt nepareiza. Lai pēc iespējas ātrāk izlabotu šādas kļūdas, tirgotājs lūdz, lai lietotājs vai pircējs par tām informē pa e-pastu vai zvanot uz tīmekļa vietnē publicēto tālruņa numuru. Gadījumā, ja pasūtījuma apstrādes laikā (no pasūtījuma iesniegšanas brīža līdz pasūtījuma apstiprināšanai) tiešsaistes cena mainās, tirgotājs a) paziņos pircējam un informēs par jaunajām tiešsaistes cenām un tādā gadījumā pircējam būs iespēja mainīt pasūtījumu vai atcelt to pilnībā vai daļēji, vai apstiprināt pasūtījumu par jaunajām cenām un b) ļaus pircējam atteikties no pirkuma un vienlaikus piedāvās viņam abpusēji izdevīgu un abas puses apmierinošu risinājumu.

7. MAKSĀJUMA METODES

Tirgotājs ļauj izmantot šādus interneta veikala preču apmaksas veidus:

  • MasterCard un Visa/Visa Electron debetkarte vai kredītkarte,
  • bankas pārskaitījumu uz pārdevēja kontu saskaņā ar piedāvājumu vai priekšapmaksas rēķinu,
  • samaksa piegādes laikā.

Ja maksājat ar debetkarti vai kredītkarti, ir spēkā šādi papildu nosacījumi:

  • maksātājam jābūt tai pašai personai, kas debetkartes vai kredītkartes turētājs,
  • pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apstiprināta, pasūtījuma saturu vai galīgo pasūtījuma summu nevar mainīt, izņemot izņēmuma kārtā, vienojoties ar tirgotāju.

Skaidras naudas piegādes gadījumā pircējs sedz izmaksas tādā apmērā, kādu viņam uzrādījis tirgotājs pirms pasūtījuma veikšanas.

Pirkuma brīdī tirgotājs klientam izsniedz rēķinu uz esošo produkta iegādes laiku.

8. GARANTIJA

Uz precēm attiecas garantija, ja tas ir norādīts garantijas aprakstā vai rēķinā, kurā norādīts arī garantijas ilgums. Garantija ir spēkā saskaņā ar norādījumiem garantijas dokumentā un uzrādot rēķinu. Informācija par garantiju ir sniegta arī produkta prezentācijas lapā. Ja garantijas informācijas nav, produktam nav garantijas vai arī šī informācija pašlaik nav zināma. Beidzamā gadījumā pircējs vai lietotājs var sazināties ar tirgotāju, kurš sniegs jaunāko informāciju par garantijas esamību un nosacījumiem.

9. PREČU ATGRIEŠANAS SAVĀKŠANA

Pircēja pienākums ir saņemt preci, kas nodota tirgotājam garantijas vai citai apstrādei, pēc tam, kad tā ir pabeigta. Preces tiks atgrieztas pircējam piegādes adresē. Tirgotājs nosūta pircējam paziņojumu par preču atgriešanu no apstrādes un aicina pircēju saņemt preces. Pircēja pienākums ir saņemt preces 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas.

Ja pircējs noteiktajā termiņā preces nepieņem, preces tiek nodotas komersantam glabāšanā. Tirgotājs glabā preci savā noliktavā 6 mēnešus no paziņojuma datuma. Tirgotājam ir tiesības uz visu glabāšanas izmaksu atlīdzināšanu par šo periodu un visu preču saglabāšanai nepieciešamo izmaksu atlīdzināšanu.

Pēc sešiem mēnešiem no paziņošanas dienas tirgotājs var pārdot preces savā tiešsaistes veikalā un pārskaitīt pircējam pirkuma cenu, atskaitot pārdevēja pārdošanas un citas izmaksas. Ja preces vērtība ir neliela, t. i., ja tiešsaistes cena nepārsniedz 22 eiro ar PVN, tirgotājs var ziedot to labdarībai, un tādā gadījumā pircējam nav jāatmaksā nauda. 15 dienas pirms sešu mēnešu glabāšanas termiņa beigām tirgotājs informē pircēju par paredzēto preču pārdošanu vai dāvināšanu un pēc pārdošanas – par iegūto cenu un izmaksu summu, kā arī par pirkuma cenas atlikuma pārskaitīšanu uz pircēja bankas kontu.

10. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS

Tirgotājs nav atbildīgs par tiešsaistes veikalā iegādāto preču lietošanas sekām, kas radušās, tās lietojot neatbilstoši šo preču lietošanas instrukcijai. Tirgotājs nav atbildīgs par jebkādiem traucējumiem pārdošanas gaitā, ko izraisījusi pircēja vai interneta veikala izmantoto izvēļu vai mājas lapas uzturētāhy rīcība. Tirgotājs rīkojas saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem un vienmēr rūpējas par pircējiem. Cenšas rast miermīlīgus risinājumus strīdiem. Jebkuras sūdzības var adresēt publicētajiem kontaktiem. Tirgotājs vienmēr cenšas nodrošināt atbilstošu produktu attēlu materiālu aprakstus un instrukcijas. Interneta veikalā redzamās produktu fotogrāfijas ir tādu pašu produktu fotogrāfijas, kādas faktiski tiek pārdotas pircējam. Tirgotājs iegādājas preces no dažādiem piegādātājiem, tāpēc var būt nelielas atšķirības iepakojumā vai produkta izskatā. Šīs atšķirības nekādā veidā neietekmē produkta kvalitāti vai funkcionalitāti. Pircēji vienmēr var brīdināt tirgotāju par kļūdām. Pirms lietošanas pircējam ir jāizlasa un jāievēro preču lietošanas instrukcijas. Visas preces pirms lietošanas ir jāpārbauda. Ja pircējs nav pārliecināts, kā pārbaudīt produktu, viņam tiek ieteikts produktu nelietot, informēt tirgotāju par problēmu vai atgriezt produktu. Tirgotājs un/vai persona, par kuru tirgotājs ir atbildīgs, ir atbildīgs par jebkādu tīši vai aiz neuzmanības nodarītu kaitējumu, kā arī par jebkādām garantijas prasībām, kas izriet no materiālajiem defektiem, kļūdām tiesību aktos vai garantijā (ja piemērojams), bet nav atbildīgs par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, kas radušies produktu lietošanas rezultātā ārpus iepriekšminētajām saistībām, neatkarīgi no tā, vai pircējs vai trešā persona produktu ir lietojusi pareizi vai nepareizi. Šis izņēmums tiek piemērots likumā atļautajā apmērā. Ja pret tirgotāju tiek celta prasība par zaudējumu atlīdzību, tirgotājs ierobežo savu atbildību par zaudējumiem līdz trīskāršai preču pārdošanas vērtībai, ja vien šāds ierobežojums nav acīmredzami nesamērīgs ar nodarīto kaitējumu.

11. SĪKDATNES

Sīkfails ir īss teksts, ko tīmekļa vietne nosūta jūsu pārlūkprogrammai, kad jūs apmeklējat tīmekļa vietni, kurā darbojas tiešsaistes veikals. Ar sīkfaila palīdzību tīmekļa vietne atpazīst un atceras informāciju par tīmekļa vietnes apmeklējumu un nodrošina tīmekļa vietnes apmeklētājam draudzīgāku un vienkāršāku tiešsaistes pieredzi. Sīkfailus tirgotājs izmanto, lai personalizētu tīmekļa vietnes saturu, atcerētos apmeklētāja preferences un reģistrētu tīmekļa vietnes vai tiešsaistes veikala apmeklējumu. Pārlūkošana tiešsaistes veikalā ar sīkfailiem ir patīkamāka, ātrāka un efektīvāka. Katrs apmeklētājs tīmekļa vietnes vai veikala apmeklējuma sākumā saņem sīkfailu, lai identificētu un izsekotu viņa iepirkumu grozu. Tiešsaistes veikals apmeklētāja datorā var ievietot arī citas sīkdatnes, lai informētu apmeklētājus par savu darbību, akcijām un pasākumiem.

12. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA UN DROŠĪBA

Tirgotājs apņemas apstrādāt no lietotājiem un pircējiem iegūtos datus tikai interneta veikala vajadzībām un nenodot tos trešajām personām, izņemot gadījumus, kad šādai rīcībai ir tiesisks pamats, piemēram, aizdomas par krāpšanu tiešsaistē. Katrs pircējs un tīmekļa vietnes lietotājs dod nepārprotamu piekrišanu personas datu uzglabāšanai un apstrādei pasūtījuma izpildes un ar pasūtījumu saistītas saziņas nolūkos.

Ja lietotājs ir devis skaidru piekrišanu datu apstrādei tiešā mārketinga un pirkšanas paradumu izpētes nolūkos, šos datus var izmantot arī šiem mērķiem.

Tirgotājs divus gadus glabā visu interneta veikala apmeklētāju IP adreses un reģistrēto lietotāju visus obligātos un neobligātos datus, kurus tie ievadījuši reģistrācijas laikā. Papildus tirgotāju veikali:

  • preču piegādes adreses,
  • pircēju e-pasta adrese,
  • reģistrētā lietotāja dzīvesvietas valsti,
  • reģistrācijas laiku un datumu; un
  • tirgotāja un reģistrētā lietotāja saziņas arhīvu.

Kurjeru piegādes dienestam mēs sniedzam tikai to informāciju, kura nepieciešama piegādei, proti:

  • pircēja vārds un uzvārds,
  • pircēja piegādes adrese; un
  • kontakttālruņa numuru,

Personas datu aizsardzība ir arī lietotāja vai pircēja pienākums. Tirgotājs var izmantot datus anonīmā un apkopotā veidā interneta veikala statistiskās analīzes un optimizācijas vajadzībām. Komersants ir ieviesis informācijas aizsardzības sistēmu, kas ietver tehniskus, procesuālus un organizatoriskus pasākumus.

Tirgotājs nepieņem tiešsaistes pasūtījumus no personas, par kuru zina vai par kuru ir aizdomas, ka tas ir bērns, bez bērna vecāku vai aizbildņu skaidras atļaujas. Tirgotājs tiešsaistes veikalā nepiedāvā bezmaksas piekļuvi precēm, kuras ir kaitīgas bērniem. Tirgotājs nepieņem nekādus personas datus par bērniem bez vecāku vai aizbildņu skaidras atļaujas, kā arī neizpauž no bērniem saņemtos datus trešajām personām, kuras nav vecāki vai aizbildņi. Jebkura saziņa, kas paredzēta bērniem, ir atbilstoša viņu vecumam un neizmanto bērnu uzticību, pieredzes trūkumu vai lojalitātes sajūtu.

Visa pārējā informācija par personas datu aizsardzību ir atrodama dokumentā, kas publicēts vietnē “eShopyGO” tīmekļa vietnē sadaļā Privātuma politika.

13. PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANA

Pirkuma līgums starp tirgotāju un pircēju tiešsaistes veikalā tiek noslēgts brīdī, kad tirgotājs nosūta pircējam e-pastu par pasūtījuma statusu, kura temats ir: pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums. No šī brīža visas cenas un citi nosacījumi ir fiksēti un derīgi gan tirgotājam, gan klientam. Šis e-pasts nav apstiprinājums, ka preces ir noliktavā vai ka ir sākta preču nosūtīšana, bet tikai paziņojums pircējam, ka tirgotājs ir saņēmis pasūtījumu un ka ir sākts preču piegādes iespējas pārbaudes process. Pircējs ir persona, kuras dati ir norādīti pasūtījuma iesniegšanas brīdī. Vēlāk nav iespējams mainīt pircēja datus. Pirkuma līgums (t. i., pirmais e-pasts par pasūtījuma statusu) elektroniski tiek saglabāts tirgotāja serverī un ir pieejams pircējam, kas ir reģistrēts lietotājs, jebkurā laikā viņa lietotāja profilā (MANS KONTS).

Pēc pieejamības pārbaudes tirgotājs pa e-pastu nosūta pircējam pasūtījuma apstiprinājumu ar informāciju par piegādi un tās laiku. Tirgotājs sagatavo un nosūta pasūtītos produktus norunātajā laikā un paziņo par to pircējam pa e-pastu. E-pasta vēstulē tirgotājs arī informē klientu par atgriešanas politiku un kontaktpersonām, ar kurām var sazināties sūdzību vai piegādes aizkavēšanās gadījumā.

Pēc pasūtīto preču piegādes tirgotājs nosūta rēķinu uz pircēja e-pasta adresi pdf formātā vai arī pie piegādātajām precēm tiek pievienots izdrukāts rēķins. Ja preces tiek saņemtas personīgi savākšanas vietā, pircējs saņem izdrukātu rēķinu par iegādātajām precēm pēc to saņemšanas. Rēķinā ir norādīta cena un visas ar pirkumu saistītās izmaksas, kā arī sniegts paziņojums par atteikuma tiesībām.

Pirms pasūtījuma veikšanas pircējs ir atbildīgs par informācijas pārbaudi. Mēs neņemam vērā nekādas turpmākās sūdzības par izsniegto rēķinu pareizību.
Ja pirkuma cena par pircēja iesniegto pasūtījumu netiek pārskaitīta uz tirgotāja bankas kontu 7 darba dienu laikā (bankas pārskaitījums), tiek uzskatīts, ka pārdevējs ir atcēlis pasūtījumu un pirkuma līgums ar interneta veikala starpniecību tiek izbeigts.

14. IEPIRKŠANĀS KĀRTĪBA

Lietotājs izvēlas preces un pievieno tās grozā. Pēc izvēles viņi var pārbaudīt savu grozu pirms pasūtījuma veikšanas un mainīt grozā esošo preču daudzumu vai izņemt no tā atsevišķas preces. Lietotājs izvēlas maksājuma veidu, piegādes adresi un veic pasūtījumu. Pirkšanas procesa laikā lietotājam ir iespēja norādīt “eShopyGO” interneta veikalam papildus savai e-pasta adresei arī citu kontaktinformāciju, ja viņš vēlas saņemt informāciju par gaidāmajām atlaidēm, akcijām, aptaujām un pasākumiem, ko organizē “eShopyGO” interneta veikals, izmantojot īsziņas un/vai lietotāja viber kontu. Saskaņā ar dokumentu par personas datu aizsardzību un apstrādi tiešsaistes veikals “eShopyGO” nodrošina vislielāko rūpību lietotāju personas datu pārvaldībā un glabāšanā. Plašāku informāciju par personas datu vākšanas nolūku skatīt dokumentā par tiešsaistes veikala personas datu aizsardzību un apstrādi “eShopyGO”.

Pēc pasūtījuma veikšanas lietotājs saņem e-pasta paziņojumu, ka tirgotāja IT sistēma ir saņēmusi pasūtījumu.

Lietotājs var atcelt pasūtījumu divu stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas apstiprinājuma. Ja klients (pircējs) neatceļ savu pasūtījumu, tad tas tiks apstrādāts tālāk. Tirgotājs pārskatīs pasūtījumu, pārbaudīs pasūtīto produktu piegādes iespējas un apstiprinās vai noraidīs pasūtījumu, norādot iemeslu. Tirgotājs var piezvanīt uz pircēja kontakttālruni vai sazināties ar pircēju pa e-pastu, lai pārbaudītu informāciju vai pārliecinātos par piegādes pareizību. Preces, kuru tirgotājam nav noliktavā, ir pilnībā atkarīgas no piegādātāju piegādes un laika, kādā katrs piegādātājs var tās piegādāt tirgotājam. Par preču piegādi tirgotājs informē pircēju pa e-pastu. Ja piegādes laiks ir pārāk ilgs un pircējs nevēlas gaidīt, pircējs var informēt tirgotāju. Pēdējais izņems preces no pasūtījuma un atmaksās pircējam pirkuma cenu, kā arī saskaņā ar pircēja vēlmēm piegādās atlikušos pasūtītos produktus vai atcels visu pasūtījumu. Līgums par pasūtīto preču iegādi starp pircēju un pārdevēju ir neatgriežami noslēgts, kad pārdevējs apstiprina pasūtījuma saņemšanu, t. i., kad pārdevējs nosūta pircējam e-pastu par pasūtījuma statusu, kurā ir ietverts apstiprinājums par pasūtījuma saņemšanu.

Attiecībā uz pasūtījumiem, kuri atšķiras no vidusmēra pasūtījumiem, kas veikti pie tirgotāja, vai tirgotājam ir aizdomas par ļaunprātīgu izmantošanu, tirgotājs patur tiesības pirms līguma noslēgšanas sazināties ar potenciālo pircēju, lai pārbaudītu pasūtījumu un, ja nepieciešams, pieprasītu alternatīvu maksājuma veidu no piedāvāto maksāšanas veidu klāsta vai pilnībā vai daļēji atteikt pasūtījumu.

Tirgotājs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies ilgāku piegādes termiņu vai tādu preču nepieejamības dēļ, kuru nav tirgotāja noliktavā.

15. IZMAKSAS UN PREČU PIEGĀDE

Tirgotājs apņemas apstrādāt katru pasūtījumu 2 darba dienu laikā pēc maksājuma veikšanas. Ja kāda iemesla dēļ tas nav iespējams, tirgotājs informē pircēju.

Standarta paku piegādes laiks ir 3-5 dienas.

Ekspress piegādes laiks ir 1-3 dienas.

Tirgotājs sagatavo preces, nosūta tās uz pircēja izvēlēto piegādes adresi un informē pircēju pa e-pastu. Tirgotājs arī informē pircēju par procedūrām attiecībā uz preču atgriešanu, novēlotu piegādi un sūdzībām.

Uzņēmums nodrošina tikai piegādi, izmantojot piegādes dienestu (GLS).

Cenā nav iekļauta piegādes maksa. Piegādes maksa ir norādīta interneta veikalā, kur jums ir iespēja izvēlēties piegādi. Uzņēmums piedāvā divus piegādes veidus: standarta un eksprespiegāde. Galvenā atšķirība starp šiem diviem piegādes veidiem ir tā, ka ekspress pasūtījumiem tiek piešķirta prioritāte. Pirms piegādes veida izvēles pārbaudiet cenu, kura norādīta pie katras izvēles. Pabeidzot pasūtījumu, redzēsiet pārskatu par cenu, kas sadalīta pirkuma izmaksās, piegādes izmaksās un kopējās izmaksās.

Standarta piegāde maksā € 2,99. Ja klients vēlas prioritāru piegādi, ekspress piegādes maksa ir 3,99 €.

Kad preces būs sagatavotas, tirgotājs tās nosūtīs, izmantojot kurjeru piegādes kompāniju. Preces var tikt piegādātas vēlāk par pircēja izvēlēto datumu, jo piegādi veic neatkarīgs partneris. Nepareiza piegādes laika gadījumā pircējs var iesniegt sūdzību piegādes dienestam.

Pircēja vai adresāta pienākums ir pārbaudīt preču daudzumu un kvalitāti, tās saņemot. Pircējs vai adresāts nepārprotami apņemas, ka sakarā ar preču piegādes aizkavēšanos vai atšķirīgu preču piegādes veidu atsakās no jebkādiem citiem līdzekļiem, lai atgūtu radušos izdevumus, samaksāto pirkuma cenu un samaksātos piegādes izdevumus, piemēram, prasības par zaudējumu atlīdzību civilprasības veidā un tamlīdzīgi, bet saglabā visas citas minimālās tiesības saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3. panta noteikumiem.

16. ATTEIKŠANĀS NO LĪGUMA

• Distances līgumu gadījumā patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā pa e-pastu ([email protected]) vai izmantojot citu saziņas kanālu paziņot uzņēmumam, ka vēlas atteikties no līguma, nenorādot sava lēmuma iemeslu. Jūs varat aizpildīt atteikuma veidlapu: https://eshopygo.lt/vracila-in-menjave/.

• Patērētājam preces ir jānosūta atpakaļ uzņēmumam ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikumu. Patērētājs atgriež preces: MS UP d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 22, 4000 Kranj. Ja patērētājs ir atteicies no līguma šā likuma iepriekšējā pantā minētajā gadījumā, uzņēmumam jāatmaksā patērētājam visi saņemtie maksājumi. Vienīgās izmaksas, kas patērētājam rodas, atceļot pasūtījumu, ir tiešās izmaksas, kuras saistītas ar preču atgriešanu.

• Patērētājam preces ir jāatdod pārdevējam nesabojātas un tādā pašā daudzumā, ja vien preces nav iznīcinātas, bojātas, pazaudētas vai to daudzums nav samazinājies patērētāja vainas dēļ.

Lai atteiktos no preces, tiešsaistē jāiesniedz atteikuma pieprasījums un dokuments jāizdrukā un jāpievieno sūtījumam:

Saite uz atteikuma anketas pieprasījumu: https://msup.si/returns/?lang=si

Patērētājs atgriež preces:

EXPEDICO / MS UP
AB Lietuvos paštas
Metalo 5
Vilnius 02034
Lithuania

Pircēja atdotajām precēm jābūt nebojātām un tādā pašā stāvoklī un daudzumā, kādā tās bija pircēja saņemšanas brīdī, izņemot gadījumus, kad preces ir iznīcinātas, bojātas, pazaudētas vai to daudzums ir samazinājies un pircējs par to nav atbildīgs.

Ja pircējs no preču saņemšanas brīža līdz to atteikuma no līguma atteikuma brīdim ir izmantojis preces, tirgotājam ir tiesības pieprasīt no pircēja atpakaļ preču vērtības samazinājumu, kurš radies pircēja preces izmantošanas dēļ. Pircējs nav tiesīgs atgriezt preces, kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ vai kuras ir aizzīmogotas un pircējs pēc preces saņemšanas ir šo zīmogu atvēris.

Pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazinājumu, ja vērtības samazinājums ir radies tādu darbību rezultātā, kas nav obligāti nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.

Saņemto maksājumu atmaksa tiks veikta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas dienas. Lai nodrošinātu kompensācijas izsekojamību, precizitāti un savlaicīgumu, kompensāciju veic tikai ar pārskaitījumu uz pircēja bankas kontu. Tiesības uz naudas atmaksu materiālo defektu un garantijas prasību gadījumā sīkāk reglamentē Patērētāju tiesību aizsardzības likums.

Preces, kas ātri bojājas vai kuru derīguma termiņš ātri beidzas, nav iespējams atgriezt.

Ja pircējs ir pasūtījis nepareizas preces un vēlas tās apmainīt, viņš sedz piegādes (jaunu vai apmainīto preču) izmaksas.

17. JURIDISKĀ GARANTIJA

Pārdevējs ir atbildīgs par jebkādu preču neatbilstību, kas pastāv preču piegādes brīdī un kas atklājas divu gadu laikā pēc preču piegādes.

18. TIEŠĀ SAZIŅA

Ja lietotājs vai pircējs vēlas sazināties ar tirgotāju, viņš var zvanīt uz 018282795. Lai saņemtu palīdzību un papildu informāciju, lietotājs vai pircējs var arī nosūtīt e-pastu uz [email protected].

Tirgotājs sazināsies ar lietotāju vai pircēju pa e-pastu informatīvo e-pasta vēstuļu veidā, ja lietotājs vai pircējs tam ir devis skaidru piekrišanu. Šādi e-pasti tiks skaidri un nepārprotami apzīmēti kā informatīvie e-pasti un to saturs neveicinās pirkumu. Informatīvo e-pasta vēstuļu sūtītājs būs skaidri saprotams un lietotājam vai pircējam vienmēr būs iespēja atteikties no šādu e-pastu saņemšanas. Lietotāja vai pircēja atteikšanos no reklāmas e-pasta vēstuļu saņemšanas tirgotājs ņems vērā.

Papildus iepriekš minētajam tirgotājs nodrošina lietotājiem tiešu saziņu, izmantojot īsziņas un Viber ziņojumus. Šādu personas datu vākšana ir atkarīga no lietotāja/pircēja skaidras piekrišanas šādu personas datu vākšanai un apstrādei. Ja lietotājs/pircējs dod šādu piekrišanu, “eShopyGO” var izmantot sniegtos personas datus (tostarp pirkumu vēsturi un lietotāja/pircēja iestatījumus) personalizētai saziņai, izmantojot īsziņas, tālruņa zvanus, drukātus katalogus un/vai e-pastus par produktiem, īpašiem piedāvājumiem, aptaujām, akcijām, pasākumiem un citiem paziņojumiem. Lietotājs/pircējs jebkurā laikā var atsaukt savu piekrišanu saņemt e-pasta vēstules, noklikšķinot uz atteikšanās saites katrā e-pasta vēstulē.

19. LIETOTĀJU VĒRTĒJUMI, ATSAUKSMES UN IETEIKUMI

Lietotāju un pircēju vērtējumi, atsauksmes un ieteikumi (turpmāk tekstā – atsauksmes), kā arī produktu atsauksmes ir viens no svarīgākajiem tiešsaistes veikala satura elementiem, kas ir paredzēts, lai labāk informētu lietotāju un pircēju kopienu. Tirgotājs ļauj publicēt atsauksmes tikai tiešsaistes veikala lietotājiem. Iesniedzot atsauksmi, lietotājs vai pircējs nepārprotami piekrīt atsauksmes lietošanas noteikumiem un pilnvaro tirgotāju publicēt daļu vai visu tekstu visos elektroniskajos un citos plašsaziņas līdzekļos.

Tirgotājs patur tiesības pēc saviem ieskatiem pārskatīt un publicēt atsauksmes. Tirgotājs neatļauj publicēt atsauksmes, kas jebkādā veidā ir aizskarošas, diskriminējošas, rasistiskas,seksuālas, maldinošas vai citādi nepiedienīgas un nesniedz lietotājiem un pircējiem noderīgu informāciju par interneta veikala produktiem.

20. SŪDZĪBAS UN STRĪDI

Tirgotājs ievēro patērētāju tiesības un darbojas saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Interneta veikala tirgotājs dara visu iespējamo, lai nodrošinātu lietotāju un pircēju apmierinātību, taču nevar pilnībā izvairīties no viņu neapmierinātības, kas visbiežāk izpaužas kā sūdzība.

Šādos gadījumos lietotājs vai pircējs var iesniegt sūdzību pa tālruni 01 82 82 795 vai pa e-pastu [email protected] Tirgotājs saskaņā ar tiesību normām neatzīst nevienu patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanas izpildītāju par kompetentu patērētāju strīdu risināšanā, kurus varētu ierosināt patērētājs saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas likumiem.

21. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Ja mainās noteikumi, kas reglamentē interneta veikalu darbību, datu aizsardzību un citas ar tirgotāja interneta veikala darbību saistītās jomas, kā arī ja mainās paša tirgotāja uzņēmējdarbības politika, tirgotājs var mainīt un/vai grozīt Vispārīgos noteikumus un nosacījumus, par ko katru reizi tiks attiecīgi paziņots lietotājiem un pircējiem. Jebkuras izmaiņas vai grozījumi Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos stājas spēkā un tiek piemēroti pēc 8 dienu termiņa beigām no izmaiņu un/vai grozījumu publicēšanas dienas. Ja izmaiņas un/vai grozījumi Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos ir nepieciešami, lai nodrošinātu atbilstību normatīvajiem aktiem, šādas izmaiņas un/vai grozījumi izņēmuma kārtā var stāties spēkā un tikt piemēroti īsākā termiņā.

Lietotājam vai pircējam, kurš nepiekrīt šo Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izmaiņām un/vai grozījumiem, ir jāatsauc sava piekrišana Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem 8 dienu laikā no dienas, kad publicēts paziņojums par šīm izmaiņām un/vai grozījumiem, pretējā gadījumā pēc šā termiņa beigām tiek uzskatīts, ka lietotājs ir tiem piekritis, un pretēji pierādījumi nav pieņemami. Piekrišanas atsaukšana tiek veikta, lietotājam par to rakstiski paziņojot tirgotājam.

Vajadzīga palīdzība?

Ja jums ir kādas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mums.

Preču pasūtīšana pa telefonu
+37165189396
icon-box-image

Kvalitatīvas preces

Rūpīgi atlasītas preces tieši jums un jūsu mīļajiem.

icon-box-image

Drošs pirkums

Droša iepirkšanās tiešsaistē ar karti vai skaidrā naudā, preci saņemot.

icon-box-image

Ātra piegāde

Ātra piegāde uz jūsu mājām.

icon-box-image

Vienmēr šeit, lai jums palīdzētu

Tiklīdz jūsu pasūtījums būs veiksmīgi noformēts, mēs parūpēsimies par visu pārējo.

icon-box-image

Kvalitatīvas preces

Rūpīgi atlasītas preces tieši jums un jūsu mīļajiem.

icon-box-image

Drošs pirkums

Droša iepirkšanās tiešsaistē ar karti vai skaidrā naudā, preci saņemot.

icon-box-image

Ātra piegāde

Ātra piegāde uz jūsu mājām.

icon-box-image

Vienmēr šeit, lai jums palīdzētu

Tiklīdz jūsu pasūtījums būs veiksmīgi noformēts, mēs parūpēsimies par visu pārējo.