eShopyGO ievēro patērētāju tiesību aizsardzības tiesību aktus un cenšas pildīt savu pienākumu nodrošinot efektīvu sūdzību izskatīšanas sistēmu.

Problēmu gadījumā pircējs var sazināties ar pārdevēju pa šādu tālruņa numuru: 01 82 82 795 vai iesniedziet sūdzību pa e-pastu [email protected] Sūdzību izskatīšanas procedūra ir konfidenciāla.

Pārdevējs iespēju robežās cenšas visus strīdus atrisināt draudzīgi.

Tirgotājs saskaņā ar tiesību normām neatzīst nevienu patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanas izpildītāju par kompetentu patērētāju strīdu risināšanā, kurus varētu ierosināt patērētājs saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas likumiem.
Patērētājiem ir iespēja atrisināt strīdus saistībā ar tiešsaistes pasūtījumu, vispirms neiesaistot tiesu.

Patērētāju strīdu izšķiršanas tiešsaistes platforma ir pieejama http://ec.europa.eu/consumers/odr/ vai https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV.

Minētais regulējums izriet no Patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanas likuma, Regulas (ES) Nr. 524/2013 par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē, ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2016/2004 un Direktīvu 2009/22/EK.